top of page

צרופי מספרים - מספרי מלאכים איך נפרש מספרים חוזרים שאנו רואים בשעון או בכל מקום


המלאכים שלנו כל הזמן מנסים למשוך את תשומת הלב שלנו כדי שנדע שהם סביבנו לשלוח לנו מסרים של נחמה, הדרכה ואהבה. הם עושים זאת לעתים קרובות על ידי שמראים לנו "סימנים" כי אנחנו יכולים לראות אותם בעיניים הפיזיות שלנו.

אחת הדרכים עיקריות שהם עושים זאת היא באמצעות מספר רצפי. בספרה של דורין וירטו נמצאים כל שילובי מספרי המלאכים , תחת הכותרת "מספרים אנג'ל." בהמשך תמצאו את ה"יסודות" כדי לאפשר לכם לפענח את המסרים מן המלאכים שלכם דרך מספרים. בהבנה מעמיקה, אני מפנה אתכם לספר הנזכר לעיל!


פסל של מלאך

כאשר המלאכים מנסים להעביר לכם מסר באמצעות באמצעות מספרים, תתחילו לשים לב גם בסדרה של מספרים בכל מקום שאתם הולכים: על השעון הדיגיטלי שלכם, שעון, לוחות רישוי רכב, מספרי טלפון וכו' מספר רצפים הם דרך קלה לקבל תובנות ומסרים מן המלאכים שלכם.כל מספר יש רטט בתדר ייחודי או באופן ישיר המתאים למשמעות מסוימת. שיטה זו הינה שיטה חכמה ועתיקה של בתי הספר המסתורין של מצרים, אטלנטיס, ויוון.

פיתגורס אמר כי כל דבר ביקום הוא מדויק מבחינה מתמטית, וכי לכל אחד מהם יש את מספר הרטט שלו ומשמעות בתוקף. המלאכים גם מגיעים לומר את המיקום של המספרים ברצף (למשל 3 מספרים יחד, כגון 444) רצף בעל משמעות מיוחדת. בדוגמה זו, ספרות במרכז הוא המוקד העיקרי, או "לב העניין". הרי הבסיס של מספרי מלאך.... כאשר הינכם רואים שידור חוזר של המספר, כמו רצף של 3, כדאי להקדיש תשומת לב מיוחדת, כאשר מספר זה נמצא ומודגש על ידי המלאכים שלכם כדי להשתמש בהם. את המשמעות של המספר הראשון, יש לשלב עם מספרים נוספים ברצף. כאשר אתם קוראים את הרשימה הזאת, תוכלו להשיג הבנה של התהליך הזה. לדוגמה, אם אתם רואים את המספר 531 לפעמים, הייתם מתרגמים את המסר הזה באופן הבא: (5) משהו בחיים שלכם משתנה, או עומד להשתנות, לטובה. (3) המאסטרים הנעלים קרובים, כדי להגיב לתפילות שלכם ורוצים לעזור לכם. (1) צפו את המחשבות שלכם, והתמקדו ברצונות שלכם ולא בפחדים שלכם .... למשל המאסטרים הנעלים עובדים איתכם כדי לסייע לכם לשנות את דעתכם לנקודת מבט חיובית יותר.

מספרי מלאכים

00 - הבורא הוא מדגיש את המסר הזה אליכם ומבקש, שתשימו לב ותפעלו לפי הנחיות ללא דיחוי.

0- אפס מתייחס למעשה לתפילה או מדיטציה, זה המקור של האלוהות אליו הנכם מחוברים.

1- זה מספר בינארי, כל מספר מתחלק ב 1. כולנו אחד, ובכך אנחנו קשוריo לכל מהמחשבה. יש לראות את המחשבות שלכם, ולהתמקד ברצונות שלכם ולא בפחדים שלכם.

2 - אמונה ואומץ. התפילות שהינכם מפגינים, גם אם הם אינם גלויים עדיין

3- המאסטרים הנעלים (כמו בודהה, ישו, אמא מריה) קרובים. והתפילות שלכם נענים, המלאכים רוצים לעזור לכם

4- המלאכים איתכם. קוראים להם להדרכה לקבלת עזרה, וכן, עם רגשות של אהבה וביטחון

5 - מספר זה מתייחס לשינוי, התמרה, ואלכימיה. משהו בחיים שלך משתנה, או עומד להשתנות לטובה

6 - מתייחס לחומר והינו מספר ארצי, כגון רכוש, דברים מוחשיים . הקפידו לשחרר מחשבות או דאגות שאינם רצויים. משמעות, חומר עם דגש של אמונה רוחנית.

7- אתם בדרך הנכונה. עליכם לשמור על עבודה טובה!

8 - שפע כלכלי יגיע אליכם בקרוב.

9- מטרת האלוהי שלכם בחיים כרוך במתן שירות באמצעות הכישרון הטבעי שלכם,ללא תאוות ואינטרסים.

10- אתם מקבלים הכוונה אלוהית מהבורא באמצעות מחשבות, רעיונות, תובנות, או מה שנקרא " לדעת עובדות" בלי לדעת איך קיבלת את המידע. להישאר עם מחשבות חיוביות בכל המסרים שאתם מקבלים.

11- שימו לב למחשבות חוזרות ולרעיונות שלכם, כפי שהם, או תשובות דרך התפילות שלכם. מספר זה גם מסמל אדם יצירתי מאוד אשר צריך להימנע מהתמכרות.

12- ישנה אמונה כי רוח מדברת אליכם באמצעות המחשבות, הרעיונות החוזרים על עצמם, תובנות המנחים אתכם לשפר משהו בחיים שלכם, או בחייהם של אחרים. אפשרו להצהרות חיוביות שלכם להוביל את הדרך.

13- מאסטרים נעלים מבקשים מכם להישאר חיוביים ולא לתת כוח לשום פחדים או ספק שהמלאכים יכולים לרפא ולהתמיר. מספר זה גם הינו מספר נשי, וכמו כן קיים הצד האינטואיטיבי, כפי שיש 13 מחזורי ירח בשנה.

14- מלאכים עוזרים לכם לבטא את המחשבות החיוביות שלכם, חיזוקים והדמיות למציאות.

15- השתמשו בהצהרות ותפילות כדי לעזור למחשבות והרגשות שלכם להתעלות מעל השליליות. 16- המחשבות שלכם יוצרים את המציאות שלכם, לכן עליכם לשמר את המחשבות החיוביות והציפיות בנוגע לסוגיות המהותיות וכל הצרכים שלכם יתממשו.

17- אתם בדרך הנכונה עם המחשבות שלכם. יש לכם סיבה טובה להיות אופטימיים לגבי התוכניות שלכם זה מספר חזק וקדוש המייצג גם את השילוש הקדוש והפירמידות

18- תחשבו רק מחשבות של שפע ושגשוג, כמו כן המחשבות שלכם יוצרות מציאות מהר מאוד עכשיו. שמרו על המוח שלכם ממוקד. 19- אפשרו לעצמכם ולאחרים לנהל חיים בריאים יותר ושלווים יותר. הישארו חיוביים ואופטימיים והתמקדו במשימה האלוהית שלכם.

20- הבורא מבקש מכם להאמין. גם אם אתם לא יכולים לראות את התוצאות של תפילותיכם ומעשיכם כרגע, האמון שהם נושאי פרי זה נפלא עבורכם.

111- שער אנרגטי נפתח לכם, ובמהירות הופך את המחשבות שלכם למציאות. בחרו את המחשבות שלכם בתבונה בשלב זה, להבטיח כי הם תואמים את הרצונות שלכם. אין לבזבז את כל האנרגיה בחשיבה על הפחדים בכלל.

222- תאמינו. הכל יהיה בסדר. לא לדאוג לשום דבר, המצב הזה הולך ונפתר יפה עבור כל המעורבים.

333- אתם מתמזגים עם המאסטרים הנעלים, והם עובדים איתכם ביום ובלילה - במישורים רבים. הם אוהבים, מדריכים, ומגנים עליכם בכל דרך אפשרית.

444- אלפי מלאכים מקיפים אתכם ברגע זה, אוהבים ותומכים. יש לכם חיבור מאוד חזק וברור עם עולם המלאכים, מלאכי כדור הארץ. אין מה לפחד - הכל טוב.

555- שינויים עיקריים והשינויים המשמעותיים נמצאים כאן בשבילכם. יש לכם הזדמנות לפרוץ קדימה ולחשוף את החיים מדהים עד כמה אתם באמת ראויים.

666- הגיע הזמן להתמקד ברוח לאזן ולרפא את חייכם. שחררו את הפחדים שיש לכם לגבי החומר. היו פתוחים לקבל עזרה ואהבה מבני אדם וגם ממלאכים.

777- מזל טוב! יש הקשיב היטב להדרכה האלוהית שלכם, יש לשים לב להחכמה הזאת לפעולה פורה. אתם קוטפים כעת את הפירות. ההצלחה שלכם מעוררת השראה ועזרה לזולת, אז בבקשה לשמור על עבודה טובה!

888- היקום הוא שפע נדיבות, ואתם כבר למדתם איך להיכנס למקלחת של זרימה תמידית של שגשוג כלכלי עבורכם, עכשיו ובעתיד ֿ.

999- תתחילו לעבוד, עובדי אור!! העולם זקוק למטרת החיים האלוהית שלכם כעת. לגמרי לפתוח אופציה למשימה הקדושה שלכם ללא דיחוי או היסוס.


לפרטים נוספים על טיפול הילינג מרחוק

למאמר באנגלית לחצו כאן

© תרגום מאנגלית ועריכה בעברית אריאלה ארדיטי


כתבות אחרונות
bottom of page